Вхід для формування звернення
Будь ласка, введіть у поле «Електронна адреса» логін – адресу Вашої електронної поштової скриньки (електронну адресу) та пароль, який вказали при реєстрації.
Якщо Ви забули пароль, Ви маєте можливість здійснити вхід та поновити пароль, використовуючи власну електронну поштову скриньку та посилання «Забули пароль?»
Якщо Ви ще не зареєстровані, то пройдіть процедуру реєстрації, використовуючи посилання «реєстрації»
До уваги відвідувачів
У зв’язку з технічними особливостями рекомендуємо використовувати персональний комп’ютер, а також веб-браузери Google Chrome або Mozilla Firefox. При використанні інших пристроїв (мобільний телефон, планшет) або веб-браузерів можуть виникати збої у роботі, що можуть призвести до помилок при реєстрації звернення.
Як надіслати електронне звернення
Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.
У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.
На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використанням засобів телефонного зв’язку.
Звернення не приймається до розгляду, якщо:
- порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
- не вказані дані, які обов'язкові для заповнення картки заявника;
- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
- містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.
Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним органом виконавчої влади та надання відповіді заявнику.