9 травня 2025 р.
Державна установа «Урядовий контактний центр»
  • Головна
  • укр
  • рус

Співпраця зі ЗМІ

Відеоматеріали

Аудіоматеріали

Друковані ЗМІ

Інформаційні агентства

Збірник наукових праць "Комунікація"

Виступи, статті, інтерв'ю

Електронне звернення Натиснути

Особистий кабінет Увійти

Як надіслати електронне звернення

Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.

У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.

На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використанням засобів телефонного зв’язку.

Звернення не приймається до розгляду, якщо:

  • порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
  • не вказані дані, які обов'язкові для заповнення картки заявника;
  • у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
  • містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.

Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним органом виконавчої влади та надання відповіді заявнику.

© 2017, Урядовий контактний центр